شناسهٔ خبر: 159648 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بیانیه کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در آستانه انتخابات

photo_2024-02-29_10-42-06.jpg مدیرکل و کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و فعالان و تشکل‌های صنفی حوزه حمل و نقل استان سمنان با صدور بیانیه‌ای آحاد مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه دعوت کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، در این بیانیه خطاب به مردم ولایت‌مدار و انقلابی ایران اسلامی و خصوصا مردم همیشه در صحنه استان سمنان آمده است:
۱۱ اسفندماه میعادگاه یک جشن سترگ سیاسی و حماسه حضور دیگری برای ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی است تا در سایه مشارکت حداکثری در آن بار دیگر جلوه‌هایی از انسجام، وحدت، همدلی، بصیرت خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش بگذاریم و با تک تک آرای خود نظام اسلامی‌مان را دربرابر تمامی خدعه‌ها و دسیسه‌های دشمنان قسم‌خورده این آب و خاک،  بیمه کنیم.
 بی‌شک صحنه پرشکوه انتخابات در آدینه پیش رو، تجلی شراکت همه آحاد ملت در سرنوشت کشوری است که پایداری و اقتدار امروز آن، مرهون خون‌های سرخ به زمین ریخته شهدای گلگون‌کفنی‌است که حفاظت از این انقلاب الهی را برای ما ،به امانت گذاشته‌اند و از این رو ایمان داریم که در ۱۱ اسفندماه بار دیگر، چشمان خیره تمامی دنیا به تماشای حضور با صلابت و متعهدانه تک تک شما خواهد ایستاد.
ملت فهیم و بزرگ ایران مقتدر و هم‌استانی‌های ولایی و انقلابی؛بعد از جشن بیادماندنی چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و حماسه حضورتان در راهپیمایی ۲۲ بهمن که پیام روشن و امیدبخشی به جهانیان مخابره کرد، فرصت خلق حماسه دیگری در جمعه این هفته فراروی همه‌ی ماست تا هم دین خود را به این خاک سربلند و شهدای راست‌قامتش ادا کنیم و هم نقشه‌های شوم دشمنان در خصوص دو برنامه تحریم انتخابات و کاهش مشارکت مردم را نقش برآب کنیم.
اینک که راهبرد رهبری معظم انقلاب (حفظه ا…) در انتخابات این هفته بر چهار مولفه‌ی مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت استوار است، همه ما و شما وظیفه شرعی و ملی و میهنی داریم که با حضور در پای صندوق‌های رای و تحقق مشارکت حداکثری، آینده و سرنوشت کشور را آنگونه که شایسته ایران و ایرانی است، رقم بزنیم.
ما خادمان شما در راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و فعالان و تشکل‌های صنفی حوزه حمل و نقل استان سمنان، با عنایت به فرمان جهاد عمومی رهبری فرزانه و حکیم انقلاب در خصوص دعوت آحاد مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات ضمن دعوت همگان به شرکت در این رویداد بزرگ سیاسی،انتظار داریم که همه آحاد ملت با درک حساسیت و شرایطی که هم به لحاظ اقتصادی و هم به لحاظ بین‌المللی در آن قرار داریم، با حضور پرشکوه در انتخابات به ندای رهبری معظم انقلاب لبیک گفته و برای اقتدار و سربلندی بیشتر نظام جمهوری اسلامی جمعه ۱۱ اسفندماه در پای صندوق های رأی حاضر شده و با انتخابی آگاهانه؛ سهم خود را در ساختن ایرانی آبادتر بپردازید.
رجاء واثق داریم که در ۱۱ اسفند ماه به مدد دستان توانمند و گره‌گشای شما مردم استان سمنان، برگ زرین دیگری از حضور مدنی شما در کتاب قطور و سراسر افتخار این مرز و بوم ورق خواهد خورد. وعده همه ما جمعه این هفته در شعب اخذ رای سراسر کشور.