شناسهٔ خبر: 159681 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور حداکثری در انتخابات وظیفه همگانی

دکتر حمزه لو رییس شورای هماهنگی و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در پیامی خانواده بزرگ راه و شهرسازی و آحاد مردم را برای مشارکت حداکثری و پرشور و همه جانبه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان‌غربی)، در متن پیام سید محسن حمزه لو آمده است: پس از برگزاری جشن تولد چهل‌وپنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی که با شکوه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، بار دیگر عزت، اقتدار و وفاداری مردمی به این نظام در بیعت پر شور و شعور آحاد مختلف مردم به منصه‌ی ظهور رسید؛ اکنون عرصه‌ی مهم و سرنوشت‌ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، پیش‌روی ملت همواره سربلند ایران اسلامی قرار گرفته است.

عرصه‌ی انتخابات، میدانی مهم برای رقابتی مهیج بین کاندیداهای کرسی‌های پراهمیت مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است تا مشارکت گسترده‌ی مردم پای صندوق‌های رای را در پیش‌روی دشمنانی که با خیالی خام در صدد ضربه زدن به نظام هستند، به مرحله‌ی بروز رسانده و حماسه‌ی ماندگار مردم‌سالاری را در فرازی دیگر از تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران به ثبت برساند.

خانواده بزرگ راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بصیرت، حضور باشکوهی را در این انتخابات خواهند داشت تا مشتی بر دهان یاوه گویان دشمنان این مرز پرگهر باشند.

در پایان دعوت می‌کنم، مردم شهید پرور آذربایجان غربی به خصوص همکاران خدوم مجموعه راه وشهرسازی یکپارچه در پای صندوق‌های رای خاطرات به یادماندنی را در افتخارات کشور به ثبت رسانده و خالق اثری زیبا برای استمرار در برافراشتگی پرچم مقدس کشورمان و عزتمندی مردم جمهوری اسلامی ایران باشند.