شناسهٔ خبر: 159685 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دعوت مدیرکل راه و شهرسازی مازندران برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

انتخابات مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از عموم مردم برای حضور باشکوه، پرشور و حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در پیامی از مردم و خانواده بزرگ این اداره‌کل جهت حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری دعوت کرد.

در این پیام آمده:

یازدهم اسفند ماه روزی سرنوشت‌ساز و حیاتی برای آینده کشورمان است که در آن شاهد برگزاری یکی از مهم‌ترین رخدادهای دموکراتیک؛ یعنی انتخابات، خواهیم بود. انتخاباتی که هرکدام از ما بواسطه مشارکت خود در آن نقشی بی‌بدیل در تقویم تاریخی این مرز و بوم ایفا خواهیم کرد.

انتخابات پراهمیت دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری باردیگر مجالی برای تحقق اراده ملت در اداره کشور و فرصتی بی بدیل برای نمایش الگوی مردمسالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم کرده است.

چنانچه رهبری معظم و فرزانه انقلاب در دیدار هزاران نفر از رای اولی‌ها و جمعی از خانواده‌های شهدا تاکید کردند: مجلس قوی و پیشرفت کشور با انتخابات قوی و پرشور محقق خواهد شد.

بار دیگر عزت این نظام در بیعت پر شور و شعور آحاد مختلف مردم به منصه‌ی ظهور رسیده و سرنوشت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، پیش‌روی ملت همواره سربلند ایران اسلامی قرار گرفته است و حضور با غیرت و بصیرت آنها، شکستی دیگر را بر پیکر دشمنان این مرز پرگهر تحمیل خواهد کرد.

اینجانب از عموم مردم غیور و همیشه در صحنه دیار علویان و خانواده بزرگ اداره کل راه و شهرسازی مازندران دعوت می‌کنم با حضور پرشور، منسجم و یکپارچه در پای صندوق‌های رای یکبار دیگر برگی زرین در دفتر افتخارات میهن اسلامی به ثبت رسانده و خالق اثری زیبا برای استمرار برافراشتگی پرچم مقدس کشورمان و عزتمندی مردم سرزمین ایران اسلامی باشند.