شناسهٔ خبر: 1598 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

همایش تخصصی حمل‌و‌نقل ریلی با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌شود

قطار - راه آهن نهمین همایش و نمایشگاه تخصصی دستاوردهای ریلی 27 و 28 مهر ماه با حضور وزیر راه و شهرسازی در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ نهمین همایش و نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت ریلی کشورمان با همکاری شرکت‌های مپنا٬ راه‌آهن٬ شهرداری تهران و انجمن حمل و نقل ریلی 27 و 28 مهرماه در سالن‌ همایش‌های رازی تهران با حضور بیش از 1599 تن از فعالان این صنعت برگزار می‌شود.

آیین افتتاحیه این همایش و نمایشگاه تخصصی با سخنرانی مهندس ابوالفضل بهره‌دار رییس انجمن حمل و نقل ریلی ایران آغاز می‌شود و با سخنان محسن پورسیدآقایی مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و سیدمهدی هاشمی رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه می‌یابد.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز از شرکت کنندگان این همایش خواهد بود و در خصوص فعالیت‌های حمل و نقل ریلی کشور سخنرانی می‌کند. مهرداد تقی‌زاده رییس اتاق فکر حمل و نقل ریلی نیز در نشستی موضوع فرآیند توسعه شبکه ریلی و ضرورت‌های آن را بررسی می‌کند.

محسن نایبی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران سخنران مراسم اختتامیه این همایش در روز دوشنبه 28 مهر خواهد بود. ضمن اینکه در این روز نشست بررسی شبکه ریلی درون شهری و تقویت رفاه عمومی جامعه و شهروندان نیز برگزار می‌شود.

علاوه بر برگزاری نهمین همایش دستاوردهای صنعت ریلی کشور، چند کارگاه آموزشی و نمایشگاهی با همین موضوع در حاشیه برپا خواهد شد که آخرین دستاوردهای صنعت حمل و نقل ریلی ایران و دنیا به نمایش گذاشته می‌شوند./

نظر شما