شناسهٔ خبر: 159866 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مصرف ۱۲.۰۰۰ تن شن و نمک در عملیات برف‌روبی راه‌های خراسان رضوی

برف روبی راههای خراسان رضوی مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با آغاز نزولات جوی از ۹ اسفند تا ۱۱ اسفند ماه، هزار و ۲۸۳ نفر- روز راهدار در عملیات برفروبی و زمستانی به زائران و مسافران خدمت‌رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان رضوی، جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده ای خراسان رضوی افزود: ۸۲۷ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری درگیر بازگشایی راههای استان بودند که در این مدت ۱۲ هزار و ۴۹۲ تن شن و نمک مصرف شده است.

به گفته شهامت ۱۱ هزار و ۳۱۶ کیلومتر باند از راههای برف گیر استان توسط راهداران استان برفروبی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده ای خراسان رضوی در راستای تسهیل برگزاری انتخابات در روستاها افزود: برف روبی بیش از ۴۵۰۰ کیلومتر راه در بیش از ۲۰۰۰ روستا جهت حمل بموقع صندوق ها و انتقال عوامل اجرایی انتخابات در ۳۴ شهرستان خراسان رضوی انجام گرفت.

وی تعداد کل تماس های سامانه تلفنی ۱۴۱ در سه روز اخیر را، ۸۹ هزار و ۶۱۶ تماس اعلام کرد و افزود: در همین مدت در بخش پاسخگویی تعداد ۶ هزار و ۷۹۹ تماس با این سامانه برقرار شده است.

گفتنی است اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در زمستان امسال ۷۲ اکیپ راهداری و ۳۳ راهدارخانه را برای همه امور مربوط به راهداری زمستانی تجهیز و آماده در اختیار دارد تا به زائران و مسافران خدمت رسانی لازم را داشته باشند.