شناسهٔ خبر: 159898 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان برگزار شد؛

سومین جلسه معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی خوزستان

ببینید| سومین نشست معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی خوزستان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از برگزاری سومین جلسه شورای هماهنگی معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان، با حضور مدیران کلیه دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، ابوذر رضایی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص تشکیل مستمر جلسات شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان‌ها، در این راستا سومین جلسه شورای معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی خوزستان به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

وی اظهار داشت: این نشست در راستای تعامل و همگرایی در انجام امور محوله و در راستای انسجام بخشی و هماهنگی در خدمت رسانی به کاروان های راهیان نور برگزار شد.

رضایی با اشاره به لزوم ارائه خدمات مطلوب و شایسته به کاروان های راهیان نور اظهار داشت: با همت و تلاش بیشتر می توانیم مسیر تردد کاروان راهیان نور را هموار کرده و از ظرفیت های یکدیگر برای ارائه خدمات شایسته بهره ببریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر میان مدیران زیر مجموعه وزارت در استان، مشورت برای حل مشکلات در استان، همکاری برای تسهیل تردد و اسکان کاروان های راهیان نور و استفاده بهینه از منابع در دسترس، جلسه  اعضاء شورا هماهنگی امور راه و شهرسازی به طور منظم و هر بار به میزبانی یکی از دستگاه ها در استان برگزار می شود که این از نقاط قوت و نشانگر هماهنگی بین دستگاه های تابعه وزارتخانه است.

در این جلسه هر یک از اعضا گزارش مبسوطی از اقذامات انجام شده ارائه کرده و برنامه های خود را برای تسهیل تردد، اسکان و سفر راهیان نور به استان را به تفصیل بیان کردند.

در ادامه جلسه ضمن بررسی چگونگی اجرائی شدن مصوبات جلسات گذشته بحث و بررسی پیرامون موارد مطروحه در دستور جلسه انجام شد.