شناسهٔ خبر: 159914 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۱۱ماه سال جاری صورت گرفت؛

ثبت بیش از ۵۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

سامانه ۱۴۱ سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: در ۱۱ ماه سال جاری ۵۰ میلیون و ۴۹۴ هزار و ۳۱۴ تردد انواع وسایل نقلیه در سطح محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰ میلیون و ۴۹۴ هزار و ۳۱۴ تردد انواع وسایل‌نقلیه در محورهای مواصلاتی شمال استان به ثبت رسیده که این میزان حاکی از افزایش ۶۳ درصدی نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته‌است. 

وی گفت: این میزان تردد توسط ۵۰ دستگاه تردد شمار در محورهای تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به ثبت رسیده است. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان پرترددترین محورهای حوزه شمال استان در این مدت را به‌ترتیب محورهای زاهدان، خاش و بالعکس و محور زاهدان، سه راهی دشتک و بالعکس اعلام‌کرد و افزود: در این مدت، ۱۵ درصد ترددهای جاده‌ای استان مربوط به خودروهای سنگین بوده است.

کرد در پایان یادآور شد: هم‌وطنان قبل از شروع سفر می‌توانند با سامانه تلفنی ۱۴۱  از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های استان مطلع شوند.