شناسهٔ خبر: 15992 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته حمل‌و‌نقل انجام شد:

رژه ماشین‌آلات‌ راهداری بوشهر به مناسبت هفته ایمنی در برابر زلزله

مانور بوشهر مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: به مناسبت هفته کاهش ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی رژه ماشین‌آلات خودرویی اداره کل راه و شهرسازی استان و دیگر دستگاه های متولی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، عبدالکریم اخترشناس در حاشیه برگزاری این رژه گفت: این مناسبت ملی همزمان با پنجم دیماه سالروز زلزله بم در سراسر کشور به منظور فرهنگ‌سازی، لزوم پیشگیری و آمادگی در برابر حوادث و تهدیدات طبیعی و با هدف کاهش خطرپذیری با عنوان هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی از تاریخ ۳۰ آذر لغایت ۵ دی ۱۳۹۴ و با شعار دولت و ملت همدلی و همزبانی؛  ایمنی ایران اسلامی برگزار می‌شود. به همین مناسبت ماشین آلات سبک و سنگین اداره کل راه و شهرسازی به همراه دیگر ارگان‌های استان مدیریت بحران استانداری - هلال احمر – پلیس راه – اورژانس به رژه پرداختند.

اخترشناس افزود: رژه ماشین‌آلات راهداری از محل ساختمان شماره ۲ اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر تا پل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در بزرگراه بوشهر برازجان و از آنجا به سمت شهر بوشهر ادامه یافت.

این مقام مسئول گفت: در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه اداره کل راه و شهرسازی وظیفه مهمی بر عهده دارد و ماشین‌آلات این اداره کل اقدامات بسیار مفیدی انجام می‌دهند.

اخترشناس اضافه کرد: در هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی، با این رژه آمادگی خود را برای مقابله با حوادث غیرمترقبه احتمالی اعلام می‌کنیم.

نظر شما