شناسهٔ خبر: 159938 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد نوشت:

«راهداران» قهرمانان ملی ایثار و شجاعت و سفیران آرامش در جاده‌ها

محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، با صدور پیامی به منظور تجلیل از راهداران استان نوشت: ایران اسلامی هر روز شاهد بزرگ مردانی بوده است که برای حفظ و سربلندی این خاک از جان خود گذشتند و امروز ما در شریان‌های حیات این کشور، راهدارانی را می‌بینیم که با اراده‌های پولادین، برای نجات جان مردم خدمت می‌کنند و به‌یقین عنوان «قهرمان ملی»، شایسته این سفیران آرامش در جاده‌ها است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد به پاس تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی کلیه راهداران و سایر عوامل تلاشگر در پاکسازی و ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان و حفظ جان مردم، طی صدور پیامی، نوشت:

بسمه‌تعالی

در روزهای گذشته شاهد نزول بارش رحمت الهی در سراسر استان به صورت برف و باران بودیم که هرچند اندکی مایه دلگرمی کشاورزان و شادی مردم عزیزمان شد؛ اما برای قشری از تلاشگران همیشه در میدان، سختی‌هایی را نیز به ارمغان آورد که با همت والا و حضور به موقع آنان در جاده‌های پرخطر، ایمنی راه‌ها تأمین، تردد روان و پایدار برقرار، محورهای شریانی، فرعی و روستایی بازگشایی و از بروز هرگونه حادثه دل‌خراشی جلوگیری به عمل آمد.

«راهداران» قهرمانان ملی ایثار و شجاعت و سفیران آرامش در جاده‌ها هستند. اینجانب افتخار این را دارم که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی با طلایه داران راه‌ها و نارنجی‌پوشانی بی‌ادعا همکار هستم که در روزها و ساعات نامتعارف، به درو از خانواده در گرمای سوزان تابستان و برف و کولاک زمستان برای باز نگاه داری شریان‌های حیات این کشور، همراه و هم پای مردم بوده و کم نیستند راهدارانی که جان خود را بر سر این خدمت مقدس نهاده و جز نجات جان انسان‌ها اندیشه‌ای نداشتند.

تلاش راهداران، بازی با جان خود برای حفظ جان مردم است؛ چراکه راهداران به آن مرحله ای از ایثارگری رسیده‌اند که نجات جان یک انسان را برتر از تمام زندگی خود دانسته و این ازخودگذشتگی با هیچ پاداش مادی قابل جبران نخواهد بود.

عشق خدمت به ایران و ایریانی، همدلی، اخلاص، همراهی و عزم راسخ یکایک شما راهداران که سربازان گمنام جاده‌ها هستید، موجب شد تا علی‌رغم تمامی مشکلات در حوزه نیروی انسانی و سایر کمبودها، مجموعه راهداری استان یزد از این آزمون نیز سربلند بیرون آمده و روزهای برفی و یخبندان را بدون هیچ‌گونه تلفات و حادثه‌ای، سپری کند.

ازاین‌رو بر خود واجب می‌دانم که از تلاش ارزنده نیروهای راهداری استان یزد که صحنه‌های زیبایی در ایثار و فداکاری برای خدمت به هموطنان را خلق نموده، به معنای واقعی کار جهادی انجام داده و با اراده پولادین خود به دل جاده‌های برفی زده و جلوه‌ای از مودت و انسان‌دوستی را به نمایش گذاشتند، نهایت سپاس و امتنان را داشته باشم.

خدمتگزار شما

محمد رستگاری

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد