شناسهٔ خبر: 160079 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خدابنده خبر داد؛

آغاز حذف نقطه حادثه‌خیز محور قیدار- همدان

راهداری زنجان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خدابنده از آغاز حذف نقطه حادثه‌خیز محور قیدار- حصار در محدوده جایگاه CNG خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان زنجان)، حکمت‌اله خدابنده‌، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خدابنده از آغاز حذف نقطه حادثه‌خیز محور قیدار- حصار خبر داد و افزود: شناسایی، آشکارسازی و حذف نقاط پرحادثه شهرستان نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های ذی‌ربط است که نسبت به عبور تأسیسات زیربنایی از حریم راه اقدام کرده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: محور قیدار- همدان محدوده جایگاه CNG به‌علت وجود تقاطع، نداشتن دید کافی در سمت حصار و ورود و خرج وسائط نقلیه متفاوت و انبوه، حادثه‌ساز و خطرناک است که قسمتی از این حریم راه جهت دسترسی مناسب و اصلاح دید، هم اکنون به همت راهداری بهسازی و اصلاح می‌شود.

خدابنده درباره نقاط حادثه‌خیز گفت: اگرچه آمار تلفات جاده‌ای رو به کاهش است اما تلفات جاده‌ای برای یک نفر هم زیاد است و باید با تعامل راهداری و پلیس فراجا نقاط حادثه‌خیز شناسایی و اصلاح گردد؛ در این راستا ۳۰ مورد نقطه حادثه‌خیز و پر تصادف در راه‌های شهرستان شناسایی شده که بخش قابل توجهی از آن‌ها نیاز است در سال‌های آتی بسته به اعتبار تخصیصی اصلاح شود.

این مسئول گفت: تلاش بر این است که تمام نقاط حادثه‌خیز شناسایی شده و با تخصیص اعتبار متناسب اصلاح و مشکلات آن در کوتاه‌ترین زمان مرتفع شود.