شناسهٔ خبر: 160096 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت روز درختکاری انجام شد؛

کاشت ۲هزار اصله نهال توسط راهداران در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان  

کاشت نهال مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت:به مناسبت ۱۵ اسفند روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی،تعداد ۲هزار اصله نهال توسط راهداران در محوطه ادارات ، راهدارخانه ها و محورهای مواصلاتی تحت پوشش کاشته شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم حوزه راهداری منظر آرایی و پاکیزگی مسیر عبور و مرور است و  کاشت نهال و درخت کمک شایانی به این هدف می‌کند، گفت: ۲ هزار اصله نهال درمحوطه ادارات،راهدارخانه هاو محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل غرس شد.

وی افزود:هدف از اجرای این طرح منظر آرایی ، زیباسازی محوطه های راهدارخانه ها و پارکینگ های حاشیه راهها جهت ترغیب رانندگان و مسافران برای استراحت کوتاه در این مکانهای مورد نظر است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد:با اجرای این طرح نهال‌های مختلفی متناسب با اقلیم هر منطقه در حاشیه راه‌ها کاشته شده و همچنین، حریم راه‌ها از زباله‌ها و نخاله‌ها پاکسازی و نظافت شد.

کرد در خاتمه از مردم عزیز تقاضا کرد که در حفظ و نگهداری از این نهال‌ها و پاکیزگی حریم راه‌ها کوشا باشند و از ریختن زباله در حاشیه راه‌ها  جدا خودداری کنند.