شناسهٔ خبر: 160200 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:

بازدید کاروان راهیان نور وزارت راه و شهرسازی از مناطق عملیاتی خوزستان

راهیان نور خوزستان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از بازدید کاروان راهیان نور وزارت راه و شهرسازی از مناطق عملیاتی خوزستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، ابوذر رضایی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: نخستین گروه از کاروان راهیان نور وزارت راه و شهرسازی خوزستان دوشنبه ۱۴ اسفندماه سال جاری وارد خوزستان شده و از مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس دیدن کردند.

وی افزود:کاروان راهیان نور وزارت راه و شهرسازی شامل ۱۲۰ نفردر روز نخست با حضور در مناطق شرهانی، فکه و کانال کمیل برنامه های خود را در خوزستان آغاز کرده است.

رضایی ادامه داد: این کاروان در مدت زمان سه روز از یادمان های دفاع مقدس در استان خوزستان بازدید می کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به آغاز به کار اردوهای راهیان نور به استان اظهار کرد: تدارک لازم برای حضور کاروان‌های راهیان نور وزارت راه و شهرسازی در خوزستان دیده شده است.

وی عنوان کرد: ۲۱ یادمان شهدا در خوزستان قرار دارد که با هماهنگی و تعامل با دستگاه های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان برای اسکان کاروان‌های راهیان نور و پذیرایی از آنها همه امکانات لازم فراهم شده است.

رضایی اظهار کرد: شلمچه، طلاییه، دهلاویه، هویزه، فتح المبین، فکه، چذابه، اروندکنار، پاسگاه زید، پادگان دوکوهه، پادگان گلف و مسجد جامع خرمشهر از جمله یادمان های دفاع مقدس در استان خوزستان هستند.