شناسهٔ خبر: 160204 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با روز درختکاری و هفته منابع طبیعی انجام شد؛

کاشت نهال در پروژه ۲ هزار واحدی مسکن مهر اهواز

ببینید| پویش "نهال نو خانه نو" به روایت تصویر در محله در پروژه 2 هزار واحدی اهواز همزمان با ۱۵ اسفند، روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی، آیین کاشت نهال در پروژه ۲ هزار واحدی مسکن مهر اهواز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، ابوذر رضایی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در آیین پویش فرهنگی نهال نو، خانه نو که در پروژه ۲ هزار واحدی مسکن مهر اهواز برگزار شد، گفت: کاشت درخت یک فرهنگ مترقی است که باید در جامعه گسترش یابد، موظفیم که در کنار تهیه و تدارک ملزومات زندگی برای فرزندان مان محیط زندگی سالم، هوای پاک و مکان مفرح را هم با کاشت درخت و نهال فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: حساسیت ما به مسئله محیط زیست مان باید بیشتر گذشته باشد؛ می بایست در آینده سبز کودکان سرزمینمان سهیم شویم.

رضایی اظهار کرد: کاشت نهال در روز درختکاری، اقدامی نمادین برای ترویج فرهنگ حفظ و نگهداری از منابع طبیعی و درختان است. امیدواریم با کاشت و نگهداری از درختان، بتوانیم گامی در راستای حفظ این سرمایه‌های ارزشمند برداریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: در این هفته بیش از ۵ هزار اصله نهال در پروژه های این اداره کل در سطح استان کاشته می شود.

این آیین با حضور سرکار خانم سلوا عبیات مشاور امور بانوان مدیرکل راه و شهرسازی، جمعی از مدیران و روسای ادارات اداره کل راه و شهرسازی خوزستان برگزار شد.