شناسهٔ خبر: 160241 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد:

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان و معماران تجربی در ۷ شهر مازندران

مهندس دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌ها و معماران تجربی در هفت شهر استان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، علی دیوسالار از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته‌های هفت گانه مهندسی در مازندران خبر داد و اظهار کرد: این آزمون در روزهای پنج‌شنبه و جمعه مورخ ۱۷ و ۱۸ اسفند سال جاری در هفت شهر استان و همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در اجرای مواد آئین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون مقررات ملی ساختمان جهت ورود به حرفه و اخذ پروانه اشتغال بکار در زمینه ارائه خدمات مهندسی با حضور بیش از ۱۰ هزار نفر داوطلب در روزهای پنج‌شنبه و جمعه مورخ ۱۷ و ۱۸ اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در مازندران و در هفت حوزه امتحانی ساری، بابلسر، آمل، چالوس ، نوشهر ، تنکابن و رامسر برگزار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خاطرنشان کرد: قبولی در این آزمون یکی از شرایط اخذ پروانه اشتغال بوده و متقاضی در صورت قبولی در آزمون و احراز سایر شرایط مشخص شده در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان موفق به اخذ پروانه اشتغال بکار حرفه‌ای از وزارت راه و شهر سازی خواهد شد.