شناسهٔ خبر: 160262 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی زنجان برای استقبال از مسافران نوروزی

راهداری زنجان رییس اداره سرمایه‌گذاری اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: مجتمع خدماتی - رفاهی بین‌راهی در محورهای مواصلاتی استان آماده استقبال و خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی هستند.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی(استان زنجان)، حسن کلانتری، رییس اداره سرمایه‌گذاری راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در تلاش هستیم با ارائه بهترین خدمات، میزبانی شایسته برای مسافران نوروزی باشیم.

وی با اشاره به فعالیت ۲۷ مجتمع خدماتی- رفاهی بین‌راهی در استان، افزود: برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای در ایام نوروز ۸۰ مورد نظارت در قالب بازدیدهای متعدد بر عملکرد مجتمع‌ها انجام‌ شد.

این مسئول تصریح‌کرد: در این بازدیدها وضعیت رستوران‌ها، نمازخانه‌ها، وضعیت تاسیسات جایگاه‌های سوخت، سرویس‌های بهداشتی، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، فروشگاه‌ها، نظافت عمومی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی و... طبق دستورالعمل‌های ارسالی مورد بررسی قرار گرفت.

کلانتری، نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی و درج شماره مدیران داخلی مجتمع‌های خدماتی رفاهی را برای ارتباط بیشتر با کاربران جاده‌ای و اعلام سامانه پیامکی را اقداماتی دانست که برای استقبال از مسافران نوروزی در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح‌ کرد: با توجه به اهمیت عملکرد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی، کارگروه ویژه‌ای نیز از دستگاه‌های نظارتی نظیر نماینده سازمان، استانداری، اماکن، تعزیرات، دامپزشکی، میراث فرهنگی، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، ستاد اقامه نماز و شبکه بهداشت تشکیل شده‌ که تا پایان طرح نوروزی، این بازدیدها صورت‌ می‌گیرد.