شناسهٔ خبر: 160337 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان اعلام کرد:

۴۹۶ نفر از داوطلبان در آزمون ورود به حرفه مهندسی به رقابت پرداختند

جنوب کرمان آزمون مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی با رقابت ۴۹۶ نفر ازداوطلبان درجنوب کرمان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری راه وشهرسازی (جنوب کرمان)ابراهیم امیری درحاشیه بازدید از نحوه برگزاری این آزمون درمحل دانشگاه جیرفت بیان کرد: این آزمون پنجشنبه و جمعه ۱۷ و۱۸ اسفند ماه درمحل دانشگاه جیرفت با حضور۴۹۶ داوطلب برگزار شد.

وی درخصوص رشته های مهندسی دراین آزمون اظهار داشت: این آزمون درهفت رشته عمران،معماری تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی در صلاحیت های نظارت، اجرا و طراحی و رشته های ترافیک، نقشه برداری و شهرسازی و کاردانهای فنی در شش رشته معماری، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی،شهرسازی ونقشه برداری در پایه سه و همچنین آزمون تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی در پایه های سه، دو و یک برگزار شد.

امیری ضمن اشاره به برنامه زمانبندی انجام شده برای این آزمون بیان کرد: در نوبت کاری صبح و عصر آزمون به مدت دو روز برگزارشد و تعداد شرکت کنندگان به تفکیک جنسیت ۸۶ نفر زن و تعداد ۴۱۰نفر مرد در این آزمون حضورداشتند

وی اشاره کرد : اداره کل راه وشهر سازی براساس اجرای مواد قانونی ۱۱، ۲۱،۲۶و۲۸ نظام مهندسی وکنترل ساختمان اقدام به برگزاری این آزمون در طول سال و در سه نوبت کرده است. نتایج آزمون تستی در اردیبهشت ماه اعلام می گردد.