شناسهٔ خبر: 160402 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد اعلام کرد:

جابه‌جایی ۱۱۲.۰۰۰ نفر مسافر از شهرستان پارس آباد

مسافر رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت:حدود ۱۱۲ هزار نفر مسافر در ۱۱ ماهه گذشته از شهرستان پارس آباد جابه‌جا شده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،آیدین مرادی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد در بازدید از شرکت‌های مسافربری این شهرستان با بیان اینکه این تعداد جابجایی مسافر در قالب ۱۸ هزار سفر انجام شده گفت:این میزان مسافر توسط ۲۲ دستگاه اتوبوس و ۵۶ دستگاه سواری جابه‌جا شده است.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۲۷۹ هزارتن کالا توسط ۱۲ شرکت حمل ونقل کالا از این شهرستان جابه‌جا شده اند تصریح کرد:در این مدت ۳۳ هزار و۳۵۰ برگ بارنامه نیز در این شهرستان صادر شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده  ای شهرستان پارس آباد حفاظت و صیانت از حریم راهها را به‌عنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و گفت:با حضور دو هزار مورد گشت راهداری در حریم تا کنون از ۴۷ مورد تجاوز به حریم راه جلوگیری شده، دو مورد ساخت و ساز غیرمجاز تخریب،۵۷ مورد دکه‌های غیرمجاز جمع‌آوری و با ۹ مورد اخذ دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم اقدام شده است.

مرادی در ۱۱ ماهه گذشته لکه گیری بیش از ۴ هزار متر مربع از راههای اصلی ،فرعی و روستایی شهرستان پارس آباد را یادآور شدو اظهار کرد:در مدت یاد شده راهداران ۱۰۷ هزار متر مربع از محورهای مواصلاتی را روکش آسفالت انجام داده اند.

وی در این مدت از تسطیح و پاکسازی ۶۸۸ کیلومتر از حریم راهها در این شهرستان خبرداد و خاطرنشان شد:در ۱۱ ماهه گذشته راهداران ۱۴۲ کیلومتر از راههای روستایی و مرزی را تسطیح و موج گیری کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد در ۱۱ ماهه گذشته به شن ریزی ۱۴ کیلومتر از راههای روستایی این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد:راهداران در مدت یاد شده از هزار و۹۰۰ متر طول سیستم روشنایی  نگهداری کرده اند.

مرادی رنگ آمیزی ۶۱۰ مورد از پایه تابلو علائم و پایه چراغ چشمک زن، نصب و تعمیر۴۰ شاخه گاردریل، نصب هزار و۱۷۰ عددعلائم ایمنی، رنگ آمیزی ۱۲۵ متر سرعت کاهها، شستشویی بیش از ۳ هزار عدد از تابلو و علائم  راههای اصلی، شستشوی۸۵ مورد از حفاظها و نرده پلها، آشکار سازیهزار و۷۰۰ مورد از  پلهاونقاط پربرخورد با دپو مصالح و برچیدن ۳۶۵ مورد از تابلوهای تبلیغاتی و علائم فرسوده و معیوب را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۱۱ ماهه گذشته برشمرد.

وی گفت:در مدت یاد شده ۱۷۲ متر مربع تابلوهای اطلاعاتی در راههای این شهرستان تعمیر وو نصب شده است.