شناسهٔ خبر: 160425 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

آغاز پیش فروش بلیط اتوبوس نوروز ۱۴۰۳ از امروز

541e977f-273d-48eb-8787-166b51c9fa94.jpg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آغاز پیش فروش بلیط اتوبوس برای نوروز ۱۴۰۳ از امروز (پنجشنبه ۱۷ اسفند) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، علی مدقالچی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با توجه به آغاز طرح نوروزی، طرح پیش فروش حضوری و غیر حضوری بلیط ناوگان مسافری از امروز ۱۷ اسفند ماه آغاز و در قالب آن بلیط ۵۰ درصد از ظرفیت این ناوگان در محل پایانه های مسافربری و دفتر های فروش شرکت ها پیش فروش خواهد شد و۵۰ درصد مابقی ظرفیت نیز برای مسافرانی که امکان بهره مندی از خدمات غیرحضوری نداشته اند، تخصیص می یابد.

وی افزود: آغاز طرح نوروزی جابجائی مسافرین در سال جاری با توجه به همزمانی با ماه مبارک رمضان از ۲۴ اسفند ماه خواهد بود و تا ۱۷ فروردین به مدت ۲۵ روز ادامه دارد.

مدقالچی خاطر نشان کرد: پیش از سال جدید برنامه ریزی های لازم برای سفرهای نوروزی منسجم تر پیش بینی شده است و انتظار می رود تقاضا برای بهره مندی از خدمات بخش حمل و نقل جاده ای افزایشی باشد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر تعداد ۱۳۳ شرکت حمل‌ و نقل مسافربری و تعداد ۳۱۱۴ دستگاه انواع ناوگان مسافربری شامل ۵۳۵ دستگاه اتوبوس، ۱۰۹۱ دستگاه مینی بوس و ۱۴۸۸۸ دستگاه سواری پلاک زرد در استان آماده خدمات رسانی به مسافرین محترم در ایام نوروز هستند.