شناسهٔ خبر: 160471 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر معاون استاندار مرکزی از رئیس اداره ارتباطات واطلاع‌رسانی اداره کل راه وشهرسازی استان

تقدیر از روابط عومی معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری مرکزی با اهداء لوحی از رئیس اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه وشهر سازی استان مرکزی به جهت ترغیب و اطلاع رسانی ویژه درحوزه انتخابات تقدیر کرد.

به گزارش اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری مرکزی با اهداء لوحی از رئیس اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه وشهر سازی استان مرکزی به جهت ترغیب و اطلاع رسانی ویژه درحوزه انتخابات با اهداء لوح تقدیر کرد.

دراین لوح آمده است:

برادر گرامی جناب آقای حامد صفری مدیر محترم روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی

سلام علیکم

حرکت پرشور و عظیم مردم استان مرکزی در خلق حماسه سیاسی مشارکت در انتخابات، وجوب شکر گزاری و سپاس در درگاه الهی را دو چندان نمود. این اتفاق مبارک مایه مباهات، خرسندی و فخر برای مردمان این دیار است. قطعاً مسئولیت کارگزاران نظام جمهوری اسلامی و بویژه منتخبین در مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی در برابر حماسه آفرینی مردم مضاعف و البته یک پشتوانه عظیم معنوی برای تحقق بخشیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است. بدون شک روابط عمومی ها با توانمندی که در قلم و بیان، دارند درراستای تشویق مردم به پای صندوق های رأی نقش بسزایی ایفا نمودند.

اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دلسوزانه و متعهدانه جنابعالی در خصوص تشویق، ترغیب و اطلاع رسانی ویژه در حوزه انتخابات و حساسیت حضور قاطع و انقلابی مردم در پای صندوق های رأی و با احساس مسئولیت و دغدغه مندی این حماسه را رونق بخشیده و پر فروغ نمودید قدردانی ویژه می نمایم.

بهنام نظری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی

                                                                                                                                                        و رئیس ستاد انتخابات استان