شناسهٔ خبر: 160499 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی خبر داد؛

پنجاه و هفتمین جلسه کمیسیون ماده پنج با ۱۸ دستور کار برگزار شد

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی از برگزاری پنجاه و هفتمین جلسه کمیسیون ماده ۵ در محل معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)؛ محدثه نجفی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: در این جلسه که به ریاست جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان و با حضور وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی (دبیر کمیسیون ماده ۵) و دیگر اعضای مدعو برگزار شد، ۱۸ دستور کار مربوط به شهر طرقبه، شاندیز، کاشمر، کلات، خواف، نیلشهر، سبزوار، بردسکن، گناباد و تربت حیدریه بررسی شد.

وی افزود: از مهمترین موارد مطرح شده جهت بررسی می توان به موضوعات اصلاح و بررسی طرح های تفکیکی، تغییر الگوی بارگذاری، تغییر کاربری اراضی، اعمال ضوابط تجاری، تغییر کاربری در راستای مولد سازی و ... اشاره کرد.

گفتنی است این کمیسیون بصورت هفتگی در محل استانداری خراسان رضوی به هماهنگی دبیرخانه این کمیسیون مستقر در اداره کل راه و شهرسازی استان جهت بررسی و پاسخ به درخواست های دریافت شده تشکیل می گردد.