شناسهٔ خبر: 160503 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خبر داد؛

ابلاغ ۵۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل وزارت نفت به اداره کل راه و شهرسازی لارستان

حسن شبانی مدیر کل راه وشهرسازی لارستان دور دوم سفرهای استانی رییس جمهوری و هیئت دولت در مهرماه ۱۴۰۲ به استان فارس انجام گرفت که از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت ۵ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین هزینه پروژه‌ها به اداره کل راه وشهرسازی لارستان ابلاغ شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)، بر اساس مصوبه سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس، ۵ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال به‌عنوان تعهدات وزارت نفت برای این اداره کل در نظر گرفته شده است.

شبانی اظهار داشت: دور دوم سفرهای استانی ریاست جمهوری و هیئت دولت در مهرماه ۱۴۰۲ به استان فارس انجام گرفت که از محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت ۵ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تامین هزینه پروژه ها به اداره کل راه وشهرسازی لارستان ابلاغ شده است.

وی افزود : براین اساس اختصاص ۲ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال برای احداث باند دوم جهرم - لار - بندرعباس در حوزه راه و شهرسازی لارستان، اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای راه اصلی مهر - دارالمیزان (تبدیل به راه اصلی) و کمربندی لامرد، اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی راه اصلی لامرد - خنج، اختصاص هزار میلیارد ریال برای تبدیل ۶۰ کیلومتر محور فرعی لار - لامرد به راه اصلی، از جمله طرح هایی است که اعتبارات آن به صورت مستقل جهت تکمیل طی سال های ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۴ به اداره کل راه و شهرسازی لارستان خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با تأکید بر تسریع در وصول و جذب اعتبارات از محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت، گفت : امیدواریم این میزان اعتبار ابلاغ شده طبق بندهای این مصوبه به صورت صدردصد تخصیص یابد که شاهد تحول در این طرح ها باشیم.

وی با قدردانی از تلاش استانداری فارس و مجموعه وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد : تعهد سازمان برنامه و بودجه در سفر دولت به استان فارس و میزان اعتبارات آن نیز تعیین و منتظر ابلاغ آن هستیم که البته اعداد آن متفاوت از تعهدات وزارت نفت است، و به محض ابلاغ اعتبار و سپس تخصیص اعتبار به پروژه‌های مختلف تزریق و در آن طرح ها هزینه خواهد شد.