شناسهٔ خبر: 160621 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر رئیس سازمان راهداری از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نماز

اهدا لوح تقدیر رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اهدای لوح تقدیر از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان به جهت خدمات این اداره کل در زمینه ترویج فرهنگ اقامه نماز قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای در جلسه مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اهدا لوح سپاس از زحمات این اداره کل در راستای ترویج فرهنگ توسعه فرهنگ نماز تقدیر کرد.

در متن این لوح آمده است:

توفیق ترویج و توسعه فرهنگ نماز که بزرگترین هدیه الهی به شمار می رود و پاداشی که شما با حمایت و پشتیبانی از اقامه نماز ذخیره می کنید به عنوان بزرگترین پس اندازی است که در سایه نماز نصیب صالحان خدا می شود.

به پاس قدردانی از خدمات ارزشمند و تلاشهای جنابعالی و اعضای محترم شورای اقامه نماز و پشتیبانی از فعالیت های ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز در سال ۱۴۰۱ و بهره‌برداری از مجموعه نمازخانه‌های بین راهی در استان با کسب لوح تقدیر ریاست محترم جمهور در سی امین اجلاس سراسری نماز صمیمانه از همت شما در ترویج فرهنگ نماز قدردانی می نمایم.

لازم به ذکر است اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با کسب ۱۰۰۰ امتیاز از سوی هیات عالی داوری ستاد اقامه نماز کشور درسال ۱۴۰۱ بعنوان دستگاه برتر معرفی و شایسته تقدیر ویژه گردید.