شناسهٔ خبر: 160629 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای گره‌گشایی از مشکلات معیشتی کارکنان انجام شد؛

دیدار صمیمانه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان اصفهان

نشست  صمیمانه اصفهان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی طی سفر به استان اصفهان با کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی این استان دیدار و برنامه‌هایی برای ارتقاء رفاهیات و رفع مشکلات معیشتی پرسنل ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ محمدعلی زهره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در سفر یک روزه خود به استان اصفهان با حضور در سالن اجتماعات اداره‌کل راه و شهرسازی استان با کارکنان این اداره‌کل دیدار و گفت‌وگو کرد.  

وی در این دیدار صمیمانه ضمن ارائه عملکردی از تلاش‌ها و اقدامات به‌عمل آمده برای رفع دغدغه‌های پرسنلی، اظهار کرد: مجموعه وزارت راه و شهرسازی بیش از ۱۱۰ هزار نفر پرسنل دارد که ۵۰ درصد آن را نخبگان و کارکنانی با مدارک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری تشکیل می‌دهند لذا از ظرفیت بالایی برخورداریم.  

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی مباحث را در چندین محور بیان و عنوان کرد: احکام کارگزینی در پایه همه یکسان است لیکن برخی سازمان‌ها امتیازاتی را اخذ کرده‌اند، همچنین ۵۰ درصد فوق‌العاده خاص فقط به راهداری تعلق می‌گیرد و برای پرسنل بخش‌های دیگر تعمیم نیافت لذا بیش از ۲۰ جلسه با مسئولین مرتبط برگزار و مذاکره کردیم تا برای اختصاص به پرسنل در سایر مجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی نیز تصمیم‌گیری شود.