شناسهٔ خبر: 160634 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان اصفهان مطرح شد؛

پرورش مدیران آینده و شایسته سالاری در دستور کار راه و شهرسازی

شورای اداری اصفهان در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان اصفهان بر پرورش مدیران آینده و ارزیابی شایستگی و شایسته سالاری تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ آخرین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان اصفهان در سال جاری با حضور محمدعلی زهره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان و سایر مدیران کل دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان، در محل سالن اجتماعات این اداره‌کل برگزار شد.  

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص مباحث مطرح شده در این نشست اظهار کرد: در این جلسه مدیران ارشد عضو شورا مباحث و مشکلات در زمینه‌های مختلف را مطرح کردند و رهنمودهای لازم را جهت رفع موانع از معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی اخذ کردند.  

وی افزود: مبحث تامین مسکن کارکنان در قالب طرح نهضت ملی مسکن از جمله مباحثی بود که پیرامون آن بحث و بررسی صورت گرفت که این موضوع همچون سایر ادارات استانی پیش خواهد رفت و اقدامات لازم در دست انجام است.  

قاری‌قرآن عنوان کرد: در این نشست بر هم‌افزایی بین دستگاهی تاکید و مقرر شد تلاش شود تا امکانات رفاهی بخش‌های مختلف بصورت یکپارچه در کنار هم قرار گیرد.  

وی افزود: وضعیت دریافتی‌های پرسنلی، رفاهیات در نظر گرفته شده، ثمن‌ کارت، بیمه تکمیلی درمان، سفر کارکنان، جشنواره کارمندان نمونه و ساماندهی مهمانسراها از دیگر مباحثی بود که توسط معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی مطرح شد.  

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در این نشست با اشاره به اینکه مبحث پرورش مدیران آینده در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد بر ارزیابی شایستگی و شایسته سالاری تاکید شد.