شناسهٔ خبر: 160635 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کسب رتبه برتر شرکت عمران شهر جدید رامشار در ارزیابی عملکرد سالانه شهرهای جدید ایران

ابوذر نکویی شهر جدید رامشار در گردهمایی سالانه مدیران عامل شرکت های عمران شهرهای جدید کشور در سال ۱۴۰۲ به عنوان یکی از چهار شهر جدید برتر کشور معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، در گردهمایی سالانه مدیران عامل شرکت های عمران شهرهای جدید کشور ، با اعلام نتایج ارزیابی عملکرد شهرهای جدید ایران در سال ۱۴۰۲، شهر جدید رامشار به عنوان یکی از چهار شهر جدید برتر کشور معرفی شد.

در این گردهمایی با اهدای لوح سپاس به مهندس نکوئی مدیرعامل شرکت عمران، از عملکرد مطلوب شرکت عمران شهر جدید رامشار تقدیر بعمل آمد.
در متن لوح تقدیر آمده است:
جناب آقای ابوذر نکوئی
مدیر عامل محترم شرکت عمران شهر جدید رامشار
آنان که در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای گوهر ارزشمند این نهضت الهی و خدمت به جامعه ایران اسلامی آگاهانه پای در عرصه تلاش می گذارند سزاوار قدرشناسی اند.
از اینکه به یاری خداوند متعال ، با برنامه ریزی جامع ، مساعی و تلاش خستگی ناپذیر جهت تحقق اهداف عالیه آن شرکت در طی سال ۱۴۰۲ همت گماردید و مفتخر به کسب« رتبه برتر در شهرهای جدید کشور» شدید، در کمال افتخار این لوح سپاس تقدیم همت رفیع جنابعالی می گردد.توفیق روزافزون شما در تداوم ارائه خدمات شایسته به مردم عزیزمان را از خداوند متعال خواستارم.

کسب رتبه برتر شرکت عمران شهر جدید رامشار در ارزیابی عملکرد سالانه شهرهای جدید ایران