شناسهٔ خبر: 160665 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تامین اراضی مناسب برای ساخت مسکن طلاب و روحانیون در اولویت راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: شناسایی اراضی و تامین زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن ویژه مسکن طلاب و روحانیون در اولویت بوده و از ظرفیت‌های موجود استان نهایت بهره‌برداری صورت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)،  سید محسن حمزه‌لو در جلسه بررسی تامین مسکن مناسب برای طلاب و روحانیون آذربایجان‌غربی که با حضور مسوول مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد، بر بهره‌گیری از تعامل و همکاری‌های دوجانبه در جهت گسترش فضاهای مناسب برای تامین مسکن طلاب و روحانیون تاکید شد. 

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از آمادگی کامل جهت خدمت‌رسانی و تأمین مسکن مناسب برای روحانیون برخوردار است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۳۰۹ نفر از طلاب و روحانیون آذربایجان‌غربی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند.

حمزه‌لو افزود: از کل ثبت نامی‌های طلاب و روحانیون در طرح نهضت ملی مسکن برای تعداد ۱۲۲ نفر تخصیص پروژه انجام شده است و باقی ثبت‌نامی‌ها در حال تعیین و تکلیف هستند.

وی بیان کرد: در تامین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان هیچ مشکلی وجود ندارد و  امکان برخورداری همه شهروندان  واجد شرایط به ویژه طلاب و روحانیون نیز از مزایای این طرح وجود دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: روحانیان قشری تأثیر گذار در جامعه هستند که با توجه به نقش تعلیمی و تربیتی آنان در جامعه، تامین مسکن آنان در کانون توجه قرار دارد.

حمزه‌لو افزود: طرح نهضت ملی مسکن فرصت مناسبی برای خانه‌دار شدن طلاب و روحانیون بوده و نهضت ملی مسکن بستری مناسب در رفع معضل مسکن اقشار گوناگون جامعه است.