شناسهٔ خبر: 160709 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان هفته درختکاری و بزرگداشت روز شهدا صورت گرفت:

غرس نهال ایثار با نام و یاد شهدا اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان

سیستان معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از غرس نهال ایثار به نام و یاد هفت شهید گرانقدر این اداره کل همزمان با هفته درختکاری و بزرگداشت روز شهدا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، میلاد وفادار معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه درخت نماد رشد، پویایی، حرکت و تکامل است که این نماد شهدا و ایثارگران است که با گذشت از جان خود موجب رشد و تکامل انسان‌ها شدند، افزود: می توان با کاشت هر درخت به نام شهیدان یاد و خاطره این عزیزان را در اذهان زنده نگه داشت و این کمتر کاری است که در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام داد.

وی ادامه داد: شهیدامیرکیخا، شهیداکبر صدر یزدی، شهید محمد حسین راستگو، شهید احمدابویی، شهید صمدبراهویی، شهید مهدی طوری و شهید صمد علیزاده هفت شهید گرانقدر این اداره کل هستند که به نام هر شهید نهال درختی همزمان با هفته درختکاری و روز بزرگداشت شهدا در محوطه این اداره کل غرس شد.

 معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان  تاکید کرد: این اقدام در راستای منویات رهبر معظم انقلاب  مبنی بر هر ایرنی یک درخت، توسعه فضای سبز و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انجام شد.