شناسهٔ خبر: 160714 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره حقوقی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خبر داد:

رسیدگی به ۷ پرونده اعتراضی تخلفات جاده‌ای در زنجان

راهداری زنجان رییس اداره حقوقی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: اولین جلسه رسیدگی به اعتراض آرای کمیسیون ماده ۱۲ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در سال ۱۴۰۲ برگزار شد، در این جلسه به اعتراض رای ۷ پرونده شرکت حمل و نقل کالا رسیدگی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی( استان زنجان) محبوب آسمانی مرند، رییس اداره حقوقی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در حاشیه اولین جلسه اعتراض به آرا کمیسیون ماده۱۲ در بخش کالا اظهار کرد: در همین راستای به اعتراض رای ۷ پرونده شرکت حمل و نقل کالا رسیدگی شد.

وی یادآور شد: عدم رعایت مقررات تهیه ،تنظیم و استفاده از بارنامه ،صدور بارنامه های صوری ، عدم پرداخت کرایه حمل به رانندگان ،عدم رعایت بخشنامه ها و دستورالعملهای صادره از سوی سازمان، عدم رعایت حوزه فعالیتهای جغرافیایی، صدور بارنامه برای ناوگان فاقد تجهیزات ایمنی از عمده تخلفاتی بود که توسط شرکتها مورد اعتراض و تجدیدنظر خواهی قرار گرفت .


آسمانی مرند در پایان تصریح کرد: مردم، رانندگان و صاحبان کالا و بار می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه با متخلفان برخورد های قانونی لازم انجام شود.