شناسهٔ خبر: 160741 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان خبرداد؛

آمادگی ۳۳ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در سیستان و بلوچستان برای استقبال از مسافران نوروزی

مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از آمادگی ۳۳ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی جهت استقبال و ارائه خدمات به مسافرین نوروزی در این استان خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد با اشاره به اینکه ۳۳ مجتمع خدماتی بین راهی در محورهای مواصلاتی فعال هستند، تعداد ۱۵ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی تحت پوشش  و تعداد  ۲ باب نمازخانه در محور مواصلاتی نصرت آباد با امکانات کامل جهت استقبال و خدمات رسانی برای مهمانان نوروزی آماده گردیده است. 

وی ادامه داد:به منظور ارتقای خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای در ایام نوروز، مجتمع‌های خدماتی_رفاهی بین راهی مورد بازدید قرار می گیرند و شاخص های مختلفی چون وضعیت نمازخانه ها، رستوران ها، فروشگاه ها، راه دسترسی، فضاسازی و سرویس‌های بهداشتی ورودی و خروجی مجتمع ها مورد بازرسی و نظارت قرار می گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: باتوجه به اهمیت عملکرد مجتمع‌های رفاهی بین راهی کارگروه ویژه‌ای نیز از دستگاه‌های نظارتی نظیر اماکن، تعزیرات، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، ستاد اقامه نماز و دانشگاه علوم پزشکی با مشارکت این اداره کل تشکیل شده‌است و اقدامات نظارتی خود را آغاز کرده‌اند که این نظارت‌ها تا پایان طرح نوروزی به‌صورت روزانه و مستمر صورت‌می‌گیرد.

کرد یادآور شد:مسافران و رانندگان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع های خدماتی_ رفاهی موارد را از طریق شماره تلفن ۱۴۱ مطرح کنند .