شناسهٔ خبر: 160789 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت روز بزرگداشت مقام شهدا

قاری قرآن رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان اصفهان طی پیامی فرارسیدن ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت مقام شهدا را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری قرآن، رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفندماه، طی پیامی روز بزرگداشت مقام شهدا را تبریک گفت.  
متن پیام به شرح زیر است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ.  
صلوات و سلام خداوند بر ارواح پاک و مطهر همه شهیدان انقلاب اسلامی که در تمامی عرصه ها و صحنه های امتحان حضوری چشمگیر داشته و میادین عزت و شرف را یکی پس از دیگری درنوردیدند و با نثار جان خویش به اوج سعادت که همان مقام شهادت است دست یافتند. شهید، چراغ فروزان و همیشه تابناک مسیر آزادگی و شهدا؛ طلایه داران جاودانه عزت، استقلال و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند و امروز به اعتبار و برکت خون شهدا است که ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بر قلل رفیع و منیع افتخار ایستاده است.  
پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی و پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی در همه دستاوردها و عرصه های مختلف مرهون خون های پاک و مطهر شهدای گرانقدری است که در راه جهاد فی سبیل الله از مال و جانشان گذشتند و با خون خویش عزت و آزادی و استقلال را به امت شهید پرور و همیشه در صحنه جمهوری اسلامی هدیه نمودند.  
اینجانب در آغازین روز حلول ماه مبارک رمضان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، در راستای زنده نگه‌داشتن ارزش‌ها و آرمان‌های عاشورایی فرهنگ ایثار و شهادت فرا رسیدن ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت مقام شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) را با یاد و خاطره ارواح طیبه شهدای والامقام انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت، شهدای مدافع سلامت و با ارج‌نهادن به صلابت و استقامت خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران معزز گرامی می‌دارم و از درگاه خداوند متعال، عزت، سرافرازی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.