شناسهٔ خبر: 160791 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان

علیرضا قاری قرآن - اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با صدور پیامی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان طی پیامی حلول این ماه پربرکت را تبریک گفت.  
متن پیام به شرح زیر است: 

بسمه تعالی
شهْر رمضان الّذی أنْزل فیه الْقرْآن هدًی للنّاس و بیناتٍ من الْهدی والْفرْقان
خداوند منان را شاکریم که توفیق و عنایت بندگی و عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در سرنوشت مان عطا فرمود و فرصتی فراهم آورد تا با روزه‌داری در ماه تهذیب و تزکیه نفس با یاری از درگاه مهر بی‌نهایتش به آرامش معنوی دست یابیم.  
بدون تردید ماه مبارک رمضان با زدودن غبار معصیت از جان ها، مراقبت بیشتر از نفس و به جا آوردن فرایض و واجبات دین مبین اسلام، حرکت در مسیر الهی، جانی تازه می گیرد.  
امید است با حلول ماه مبارک رمضان سفره های افطار را با باطنی آسوده از ایمان و تعهد به کار، بگسترانیم و در پرتو توجهات ائمه اطهار(ع) از فیوضات این ماه بهره مند شویم.  
اینجانب حلول ماه پرفیض صیام و ماه پاکی وروشنی،   ماه رحمت، برکت، غفران و نیایش‌های عارفانه و بندگی خالصانه؛ رمضان المبارک را به همه ی مومنان و روزه‌داران به ویژه خانواده بزرگ، پر تلاش و بلند همت راه و شهرسازی تبریک عرض می نمایم و قبولی طاعات و عبادات و توفیق همگان را در این ماه مبارک از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم.