شناسهٔ خبر: 160804 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت ۲۲ اسفندماه انجام شد؛

تجدید میثاق کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با شهیدان در روز بزرگداشت شهدا

گلستان شهدا اصفهان کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور در گلستان شهدای اصفهان روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشتند و با آرمان‌های والای شهیدان تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ به مناسبت ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا، مدیران، کارکنان و بسیجیان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور بر سر مزار شهدا در گلستان شهدای این شهر، با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند و روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشتند.  

کارکنان این اداره‌کل در مراسم گرامیداشت روز شهدا، ضمن قرائت فاتحه و عطر افشانی با نثار گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.  

بیست و دوم اسفندماه روز «بزرگداشت شهدا» و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی ایران، فرصتی برای یادآوری راز جاری ماندن شهداست. شهدایی که از جان خود گذشتند و ایثار و از خودگذشتگی را برای ما معنا کردند، شهدا الگوهای ایثار و استقامت، شجاعت و شهامت و پاسداران حریم ولایت و همچنین تبیین و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت و رسیدن به این تفکّر مهم که ما امنیّت، آزادی، استقلال و اقتدار و عزّت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تمامی پیشرفت ها و داشته هایمان در این سال ها را مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهیدان والامقام و فداکاری ایثارگران سرافراز و صبر و وفای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستیم و باید همواره قدردان این عزیزان باشیم.