شناسهٔ خبر: 160849 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت روز بزرگداشت شهدا انجام شد؛

برگزاری مراسم تجلیل از ایثارگران شاغل در اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

قدردانی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا مراسم تجلیل از ایثارگران شاغل در اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ به مناسبت ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا، طی مراسمی از ایثارگران رزمنده، جانباز، آزاده و فرزندان شاهد شاغل در اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور معاونین و رؤسای ذیربط این اداره‌کل تجلیل بعمل آمد.  

در این مراسم، محسن امینی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن تبریک این روز و قدردانی بیکران از مجاهدت‌ها و رشادت‌های دلیرمردان ایران اسلامی اظهار کرد: از اینکه در خدمت شما ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، جانبازان گرانقدر و خانواده‌های معزز شهدا هستیم بسیار خرسندیم.  

وی با اشاره به تعداد فرزندان شاهد شاغل در این اداره‌کل گفت: آرامش امروز ما مرهون جان بر کفی‌های عزیزان ایثارگر است که باید قدردان زحماتشان بود، سرمایه‌های هشت سال دفاع مقدس با جان فشانی و توکل به خدا از کیان اسلامی و ارزش‌های اسلام ناب محمدی دفاع کردند و اکنون وظیفه ما این است که این ایثار و فداکاری‌ها را برای نسل جوان تبیین کنیم و یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان را زنده نگه داریم.  

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به تاکیدات مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در برگزاری مراسم تجلیل از ایثارگران شاغل افزود: با برگزاری گرامیداشت و بیان رشادت های شهداء و ایثارگران، یاد و خاطره ایثارگری این دلاورمردی‌ها تجدید می‌شود تا نسل‌های آینده فراموش نکنند چه افراد دلاور و شجاعی رفتند تا ما امروز در آرامش و آسایش زندگی کنیم.  

در ادامه این نشست ایثارگران به بیان خاطرات هشت سال دفاع مقدس و مسائل، مشکلات‌ و پیشنهادات پرداختند.  

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن قرائت متن لوح تقدیر که به امضای علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان رسیده بود، با اهدا لوح و هدیه از کارکنان ایثارگر تجلیل به عمل آمد.