شناسهٔ خبر: 160856 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

براساس ارزیابی سازمان ملی زمین و مسکن مشخص شد؛

کسب رتبه برتر اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در مدیریت زمین

قاری اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: براساس ارزیابی بعمل آمده در خصوص عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های کشور در قیاس با برنامه اجرایی ابلاغی سازمان ملی زمین و مسکن در سال ۱۴۰۲ این اداره کل توانست در حوزه مدیریت زمین با تحقق ۱۱۰ درصدی اهداف، رتبه نخست کشوری را کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های کشور نسبت به برنامه اجرایی ابلاغی از سوی سازمان ملی زمین و مسکن در سال ۱۴۰۲ مورد ارزیابی قرار گرفت و درصد تحقق اهداف بر اساس اقدامات هر اداره‌کل مشخص شد.  

علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این باره اظهار کرد: براساس ارزیابی بعمل آمده از سوی سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های کشور در قیاس با برنامه اجرایی ابلاغی سال ۱۴۰۲ در حوزه‌های "مدیریت زمین"، "مدیریت ساخت" و "مدیریت منابع "، این اداره‌کل در حوزه مدیریت زمین موفق به کسب رتبه برتر شد.  

وی افزود: نتایج تفصیلی ارزیابی عملکرد بصورت کمی و کیفی در بازه زمانی ۱۱ ماهه سال جاری و در مقایسه با برنامه و پس از اعمال ضرایب وزنی هر شاخص و همچنین با در نظر گرفتن وضعیت عملکردی سایر ادارات کل راه و شهرسازی در زمینه‌های مدیریت زمین (مرتبط با عملکرد معاونت املاک و حقوقی)، مدیریت ساخت (مرتبط با عملکرد معاونت مسکن و ساختمان) و مدیریت منابع (عاملیت ذیحسابی سازمان ملی زمین و مسکن در استان) حاصل شده است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: طبق مقایسه صورت گرفته و ارزیابی عملکرد برنامه ها با دیگر ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها، این اداره کل توانست در مدیریت زمین ۱۱۰ درصد نسبت به برنامه و در مدیریت ساخت ۷۷ درصد از برنامه‌های تدوین شده در سال ۱۴۰۲ را تحقق بخشد.  

وی گفت: عملکرد اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در ۳ حوزه مورد ارزیابی (مدیریت زمین، مدیریت ساخت و مدیریت منابع) در مجموع نمایانگر تحقق ۷۷ درصدی برنامه ابلاغی است و با کسب این امتیاز رتبه چهارم را از بین ۳۵ اداره کل راه و شهرسازی کشور بدست آورده است.  

قاری‌قرآن ضمن تقدیر از عملکرد معاونت املاک و حقوقی این اداره‌کل عنوان کرد: این معاونت با برنامه ریزی و تلاش بی وقفه توانسته است در سالجاری نیز همچون سال گذشته جلوتر از اهداف تعیین شده در اکثر شاخص‌های اختصاصی عمل کند.