شناسهٔ خبر: 160858 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آستانه سفرهای نوروزی انجام شد؛

بازدید مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان از شرکت های مسافربری

راهداری زنجان مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان زنجان به همراه معاون حمل و نقل و رییس اداره حمل و نقل مسافر برای بررسی وضعیت شرکت‌های حمل و نقل مسافربری زنجان در آستانه نوروز، از ترمینال مرکزی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (استان زنجان)، جعفر قزوینیان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان به همراه معاون حمل و نقل و رییس اداره حمل و نقل مسافر ظهر امروز، با هدف بررسی وضعیت شرکت‌های حمل و نقل مسافربری، بازدید کردند.

در این بازدید به منظور رفاه حال مسافران و تسهیل در امور حمل و نقل مسافربری زنجان پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نسبت به تجهیز اتاق مادر و کودک و نظافت‌ کلی پایانه‌ مسافربری، اقدامات لازم را در ایام تعطیلات عید انجام دهند و پذیرایی از مسافران و برگزاری مراسم افطار توسط انجمن صنفی و شرکت‌ها مورد توجه قرار گیرد.

روند پیش فروش بلیت‌های نوروزی و همچنین درج QR کد بر روی بلیت‌ها جهت ارسال شکایات مسافرین به سامانه ۱۴۱ از دیگر موارد مورد بررسی و صحت‌سنجی در این بازدید بود.

در ادامه این بازدید رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافربری و عضو انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل مسافربری زنجان نیز پیرامون نحوه فعالیت شرکت‌ها و رانندگان و همچنین نواقص و مشکلات موجود به تبادل نظر پرداختند.