شناسهٔ خبر: 160875 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف سفرهای ایمن انجام شد؛

برگزاری اولین جلسه پویش همراهان سفر ایمن در زنجان

راهداری زنجان اولین جلسه ستاد اجرایی پویش همراهان سفر ایمن ویژه ایام نوروز ۱۴۰۳ با حضور مدیر کل، معاونان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مدیر روابط عمومی و مدیر مجتمع شهر شادی پارسیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان زنجان)، جعفر قزوینیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و آغاز سفرهای نوروزی، این جلسه با هدف سفرهای ایمن برگزار شده تا بر اساس آن نوروزی شاد و ایمن را در پیش داشته‌باشیم.

وی افزود: یکی از موارد مهم و حائز اهمیت در برنامه امسال، افزایش کنترل بر محورهای مختلف شریانی و مهم حمل و نقلی و راه‌های فرعی، همچنین کنترل محورهای پرتردد و شناسایی نقاط پرخطر است.

قزوینیان تشریح کرد: این طرح مهم با شعار «#چشم به راهیم» در مجتمع خدماتی رفاهی شهر شادی پارسیان باند شمالی اتوبان زنجان قزوین کیلومتر ۲۲ اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول در بحث اجرای طرح کنترل و نظارت مشترک راهداری با پلیس راه گفت: همکاران ما در راهداری به‌همراه پلیس‌راه از محورهایی که ناوگان‌های عمومی در حال تردد هستند، بازدید کرده و موارد ایمنی به اتوبوس‌ها تأکید خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در ادامه به کنترل‌های هوشمند اشاره کرد و افزود: استفاده از سامانه هوشمند مانند سامانه‌ «داپ» برای تقویت مدیریت در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار گرفته تا گزارش روزانه تردد و ثبت سفرها به‌طور منظم انجام گیرد.