شناسهٔ خبر: 160884 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی ۲۸ مجتمع خدماتی- رفاهی و ۱۶ راهدارخانه استان بوشهر برای سفرهای نوروزی

آمادگی ۲۸ مجتمع خدماتی رفاهی و ۱۶ راهدارخانه استان بوشهر برای سفرهای نوروزی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از آمادگی ۲۸ مجتمع خدماتی رفاهی و ۱۶ راهدارخانه استان برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) سید طالب لواسانی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از نشست هماهنگی خدمات رسانی نوروز که با حضور مدیران و مالکان مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی، مدیر ستاد اقامه نماز استان، نمایندگان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و میراث فرهنگی خبر داد.

لواسانی گفت: این اداره کل برنامه ریزی‌های لازم را برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در  ۲۸ مجتمع خدماتی رفاهی و ۱۶ راهدارخانه‌های استان در دستور کار قرار داده است. ️

وی تصریح‌کرد: با توجه به اینکه محورهای استان بوشهر هرساله در ایام نوروز میزبان مسافران میلیونی می‌باشد، از این رو اهمیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی و راهدارخانه‌ها برای استراحت کوتاه و رفع خستگی و خواب آلودگی مسافران نوروزی و در نتیجه کاهش تصادفات جاده‌ای دو چندان می‌شود.

لواسانی تأکید کرد: در همین زمینه کارگروه ویژه‌ای نیز از دستگاه‌های نظارتی نظیر اماکن، تعزیرات، استاندارد، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، ستاد اقامه نماز و دانشگاه علوم پزشکی با مشارکت این اداره کل تشکیل شده است و اقدامات نظارتی خود را آغاز کرده‌اند. ️

وی با بیان اینکه این نظارت‌ها تا پایان طرح نوروزی ادامه خواهد داشت، یادآور شد: گشت‌های ویژه‌ای نیز برای بازدید از وضعیت نمازخانه‌ها، رستوران‌ها، سرویس‌های بهداشتی، فروشگاه‌ها، راه دسترسی، فضاسازی مناسب و نظافت عمومی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است که به‌شکل روزانه این موارد را رصد خواهند کرد.