شناسهٔ خبر: 160988 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوروبیابانک خبر داد؛

تخصیص پروژه به بیش از ۴۸۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان خوروبیابانک

ابوالفضل اقا رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوروبیابانک از تخصیص پروژه به بیش از ۴۸۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ ابوالفضل آقا رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوروبیابانک با اشاره به اقدامات به عمل آمده در راستای تامین مسکن اقشار مختلف در این شهرستان اظهار کرد: اهم اقدامات در حوزه مسکن شهری شهرستان خوروبیابانک در زمینه پالایش متقاضیان، تامین زمین، افتتاح حساب و تخصیص پروژه به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و اقدامات لازم در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال (بند ح تبصره ۱۱ قانون بودجه ۱۴۰۲) بوده است.  

وی افزود: شهرستان خوروبیابانک دارای ۳ شهر خور، جندق و فرخی و ۱۶ روستا است و جمعیت آن براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ بالغ بر ۱۹ هزار و ۷۰۰ نفر بوده است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوروبیابانک بیان کرد: در این شهرستان در مجموع بیش از ۳ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد افزون بر ۲ هزار و ۲۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال هستند.  

وی با بیان اینکه در شهرستان خوروبیابانک تا کنون تخصیص پروژه برای بیش از ۴۸۰ متقاضی حائز شرایط انجام شده گفت: در این شهرستان در حال حاضر برای ساخت افزون بر ۵۴۰ واحد مسکونی زمین تامین شده است که از این میزان اراضی برای ساخت بیش از ۲۷۷ واحد در شهر خور و مابقی در شهرهای جندق و فرخی بوده است.