شناسهٔ خبر: 161038 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه کارگروه مدیریت عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان البرز برگزار شد

البرز جلسه کارگروه مدیریت عملکرد به منظور پیگیری فرآیند ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی به سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راه و شهرسازی استان البرز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ جلسه کارگروه مدیریت عملکرد به منظور پیگیری فرآیند ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی و به ریاست جواد سبزه واری‌ها سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راه و شهرسازی استان البرز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه منصوره موسوی رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان اداره کل در خصوص شاخص‌های عمومی مواردی را بیان داشت و از هریک از اعضای کارگروه خواست تا آخرین اقدامات و عملکرد خود را ارائه دهند.

در ادامه جواد سبزه واریها سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل گفت: با تلاش کلیه همکاران در سالهای اخیر اداره کل راه و شهرسازی همواره موفق به کسب عنوان‌های برتر در جشنواره شهید رجایی شده است که این نشان دهنده همیت و تلاش مدیران و کارشناسان در راستای اهداف معرفی شده است.

سبزه واریها اظهار کرد: جشنواره شهید رجایی و ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی و تخصصی فرصت مناسبی است برای شناسایی نقاط قوت و ضعف فرآیندهای اداره کل و باید از این فرصت جهت ارتقاء سطح خدمت‌رسانی و بهبود عملکرد اداره کل به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.