شناسهٔ خبر: 161077 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بوئین میاندشت خبر داد؛

اتمام فونداسیون ۷۰ واحد مسکونی «گروه ساخت» در طرح نهضت ملی مسکن شهر بویین میاندشت

فرجی اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بوئین میاندشت گفت: در حال حاضر در طرح نهضت ملی مسکن شهر بویین میاندشت از اراضی که معادل ۸۴ واحد مسکونی به صورت واگذاری گروهی تعریف شده برای ۷۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ و فونداسیون آن به اتمام رسیده است.

عبدالرضا فرجی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بوئین میاندشت در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان اظهار کرد: شهر بویین میاندشت مرکز شهرستان بویین میاندشت از توابع استان اصفهان است که با مساحت حدود ۱۰۰۰ کیلومترمربع در ۱۸۰ کیلومتری غرب شهر اصفهان قرار دارد.  

وی افزود: شهرستان بویین میاندشت دارای ۲ شهر بویین میاندشت و افوس و ۴۲ روستا و جمعیت آن براساس سر شماری سال ۱۳۹۵ بالغ بر ۲۴ هزار نفر است که با توجه به مهاجر پذیر بودن شهرستان جمعیت رو به افزایشی دارد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بوئین میاندشت بیان کرد: در حال حاضر در طرح نهضت ملی مسکن شهر بویین میاندشت از اراضی که معادل ۸۴ واحد مسکونی به‌صورت واگذاری گروهی تعریف شده است برای ۷۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ و فونداسیون این واحدها به اتمام رسیده است.  

وی عنوان کرد: برای شهرهای بویین میاندشت و افوس در مجموع بیش از ۱ هزار و ۸۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کردند که با بررسی و پالایش‌های به عمل آمده در حال حاضر افزون بر ۷۷۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شدند و تاکنون بیش از ۱۴۰ متقاضی حائز شرایط به پروژه‌ها تخصیص یافتند.