شناسهٔ خبر: 161078 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

یگان حفاظت اراضی ملی استان اصفهان در تعطیلات نوروز آماده باش است

علیرضا قاری قران اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: به منظور پیشگیری و رفع تصرفات احتمالی در اراضی ملی، نیروهای یگان حفاظت اراضی استان، ایام نوروز در آماده‌باش کامل هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه افراد سودجو معمولاً در ایام تعطیلات مثل نوروز، آخر هفته‌ها، چند روز تعطیلی متوالی را فرصتی برای دست‌درازی به زمین‌های ملی و دولتی می‌بینند، اظهار کرد: یگان حفاظت از اراضی ملی استان اصفهان در ایام تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳ به‌صورت آماده باش کامل با راه‌اندازی واحدهای گشت محسوس و نامحسوس در خدمت مردم عزیز استان است.  

وی افزود: موضوع حفاظت از عرصه‌های ملی که یکی از وظایف اصلی این اداره کل است تعطیلی ندارد و در طول سال به‌ویژه در ایام تعطیلات با جدیت انجام‌می‌شود.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه مجموعه نیروهای یگان حفاظت اراضی ملی استان اصفهان آموزش‌های لازم را در این زمینه دیده‌اند، گفت: این اداره‌کل با بهره‌گیری و استفاده از نیروهای انسانی هوشیار و آگاه، با ایمان و زبده، هیچ‌گونه اغماض در بحث زمین خواری برای افراد سودجو قائل نیست.  

وی خاطرنشان کرد: در راستای رویکرد پیشگیرانه، تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان به‌صورت شبانه‌روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به‌محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت‌می‌گیرد.  

قاری قرآن عنوان کرد: از عموم مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی ملی مراتب را فوراً از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به یگان حفاظت اراضی ملی اطلاع دهند.