شناسهٔ خبر: 161113 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

احداث ۱۱ ساختمان دولتی با اعتبار ۴۴ میلیارد تومان در گلستان

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون ۱۱ ساختمان دولتی با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان در استان گلستان در حال ساخت قرار دارد و فعالیت در این حوزه به نسبت دولت قبل بیش از ۱۰۰ درصد رشد تخصیص داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان) مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: یکی از اقدامات اداره کل راه و شهرسازی، احداث و تکمیل ساختمان‌های اداری است که از سال گذشته اجرای ۱۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان در دستور کار این اداره قرار دارد.

وی با بیان اینکه زیربنای این پروژه‌ها مجموعاً بیش از ۱۱ هزار و ۵۷۹ متر مربع است، گفت: تاکنون ۴۴ میلیارد تومان برای احداث  پروژه‌های مذکور هزینه شده که اعتبار موردنیاز برای تکمیل این پروژه‌ها مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

ملک ادامه‌داد: پروژه احداث و تجهیز اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان که یکی از مهمترین پروژه‌های در دست ساخت توسط اداره کل راه و شهرسازی است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: این پروژه در حال حاضر فعال بوده و اداره کل راه و شهرسازی تاکنون به بیش از ۹۰ درصد تعهدات خود در احداث این ساختمان عمل کرده است.

وی همچنین تصریح‌کرد: سال گذشته نیز پروژه ساختمان پزشک قانونی شهرستان گنبد کاووس توسط اداره کل راه و شهرسازی که مجری احداث ساختمان‌های دولتی است، تکمیل و به بهره‌بردار تحویل داده شد.

ملک گفت: ساختمان فرمانداری گالیکش، اداره کل ثبت‌اسناد گرگان و اداره ثبت‌اسناد مینودشت تعدادی از پروژه‌های در دست ساخت توسط اداره کل راه و شهرسازی گلستان است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در انتها یادآور شد: با تخصیص کافی و به‌موقع این اعتبارات، سرعت تکمیل پروژه‌ها در سال جاری افزایش خواهد داشت و گام مهمی در راستای توسعه و نوسازی ادارات استان و خدمت رسانی به مردم گلستان برداشته می‌شود.