شناسهٔ خبر: 161136 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع راه و شهرسازی اردبیل خبر داد؛

برگزاری دوره مدیریت سبز برای کارکنان راه و شهرسازی اردبیل

معاون توسعه مدیریت و منابع راه و شهرسازی اردبیل خبرداد:
برگزاری دوره مدیریت سبز برای کارکنان راه و شهرسازی اردبیل معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل از برگزاری دوره آموزشی "مدیریت سبز" برای همکاران راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، کمال رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: برای آشنایی همکاران با نحوه مصرف بهینه انرژی، آشنایی با مولفه های محیط زیست و همچنین کاهش انواع آلودگی های زیست محیطی و ... دوره ویژه "مدیریت سبز" برای کارکنان راه و شهرسازی اردبیل برگزار شد.

وی گفت: برگزاری انواع دوره های آموزشی عمومی و تخصصی به ویژه آموزش مدیریت سبز از دوره های ضروری بوده و در دستور کار واحد آموزش این معاونت قرار دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل تاکید کرد: در این دوره مباحثی همچون مدیریت مصرف انرژی در محل زندگی و ساختمان های اداری و تاثیر آن برکاهش آلودگی هوا، مدیریت پسماند، مدیریت مصرف آب، کاهش استفاده از کاغذ و همچنین آشنایی با انواع آلاینده های زیست محیطی آموزش داده شد.

رحیمی ادامه داد: مطابق ماده ۱۹۰ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور و آئین نامه اجرایی آن اعمال سیاست های مصرف بهینه انرژی و منابع، استفاده از فن آوری های پاک و سازگار با محیط و همچنین حفاظت از محیط زیست مورد تاکید قرار گرفته و تمامی دستگاههای اجرایی و شرکت های دولتی موظف شده اند اجرای برنامه مدیریت سبز را در برنامه کاری خود قرار دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: این دوره با شرکت ۴۰ نفر از همکاران و با حضور کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست در محل سالن اجتماعات شهید سلیمانی راه و شهرسازی برگزار و به شرکت کنندگان گواهی نامه پایان دوره اعطاء شد.