شناسهٔ خبر: 161137 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار صمیمی مدیران راه و شهرسازی اردبیل با خانواده معظم شهدا

دیدار صمیمی مدیران راه و شهرسازی اردبیل با خانواده معظم شهدا به مناسبت روز بزرگداشت مقام شهید مسئولین اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با خانواده چهار شهید معظم دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، سید کاظم عطایی مشاور مدیرکل راه و شهرسازی استان در امور ایثارگران گفت: به مناسبت روز شهدا، مدیرکل، معاون توسعه مدیریت و مشاور امور ایثارگران راه و شهرسازی با همراهی مدیرکل و معاون بنیاد شهید و امورایثارگران استان اردبیل با خانواده چهار شهید معظم در شهرهای اردبیل و خلخال دیدار و گفتگو کردند.

وی گفت: این ملاقات و دیدار ها در راستای عمل به فرمایش رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی که فرموده اند: "امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست" انجام گرفته است.

مشاور امور ایثارگران راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه افزود: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی و همچنین تاکیدات مدیرکل راه و شهرسازی استان، تکریم و خدمت رسانی به جامعه عزیز ایثارگران و علی الخصوص فرزندان و خانوادهای معظم شهداء در اولویت برنامه های امور ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل قرار دارد.

عطایی ادامه داد: بمناسبت همین روز علاوه بر این دیدارها جمعی از کارکنان و ایثارگران شاغل در اداره کل راه و شهرسازی استان با حضور در گلزار شهداء و نثار گل، غبار روبی و قرائت فاتحه یاد و خاطره همه شهیدان جان والامقام را گرامی داشتند.

گفتنی است در این دیدارهای صمیمی با اهداء لوح تقدیر از سوی مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از مادر شهید والامقام ابراهیم مرادپور، همسر شهید والامقام معصوم پناهی و مادر شهید والامقام علی جلیلی در شهر اردبیل و خانواده شهید والامقام غنیمت اسدی در شهر خلخال تجلیل به عمل آمد.