شناسهٔ خبر: 161145 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بویین میاندشت خبر داد؛

تخصیص پروژه به بیش از ۱۴۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بویین میاندشت

فرجی اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بویین میاندشت گفت: تا کنون بیش از ۱۴۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بویین میاندشت تخصیص پروژه شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ عبدالرضا فرجی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بوئین میاندشت در خصوص اقدامات به عمل آمده در حوزه مسکن شهری شهرستان بویین میاندشت اظهار کرد: اهم این اقدامات شامل پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، تأمین زمین برای این طرح، افتتاح حساب و تخصیص پروژه به متقاضیان، اقدامات لازم در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت متقاضیان دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال (موضوع‌بند ح تبصره ۱۱ قانون بودجه ۱۴۰۲)، تأمین زمین برای خانواده‌های دارای ۲ عضو معلول و اقشار ویژه بوده است.  

وی افزود: در این شهرستان برای شهرهای بویین میاندشت و افوس در مجموع بیش از ۱ هزار و ۸۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کردند که با بررسی و پالایش‌های به عمل آمده در حال حاضر افزون بر ۷۷۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شدند و تاکنون بیش از ۱۴۰ متقاضی حائز شرایط به پروژه‌ها تخصیص یافتند.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بوئین میاندشت بیان کرد: در شهرستان بویین میاندشت تعداد ۶۰ نفر برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۴ فرزند زیر ۲۰ سال (موضوع‌بند ح تبصره ۱۱ قانون بودجه ۱۴۰۲) ثبت نام کردند که تاکنون ۲۹ نفر حائز شرایط هستند.  

شهر بویین میاندشت مرکز شهرستان بویین میاندشت از توابع استان اصفهان است که با مساحت حدود ۱۰۰۰ کیلومترمربع در ۱۸۰ کیلومتری غرب شهر اصفهان قرار دارد.