شناسهٔ خبر: 161146 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد؛

ساخت ۱۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در خوزستان

مسکن خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در حال حاضر کار ساخت ۱۵ هزار واحد شروع شده همچنین زمین لازم برای ۵۴ هزار واحد دیگر تامین شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)؛ مسعود بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: تعهد استان در بخش مسکن روستایی ۲۳ هزار واحد بوده که از این تعداد ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد تحویل متقاضیان شده‌است.

وی افزود: همچنین تعهد استان در بخش بافت‌های فرسوده، ۲۲ هزار واحد بوده که تاکنون ۱۳ هزار واحد به متقاضیان واگذار شده‌است.

بیات منش گفت: تا به امروز یک‌هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در این دولت به بهره بردای رسیده و با احداث ۱۴ هزار واحد دیگر، بحث مسکن مهر برای همیشه در استان به پایان خواهد رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه‌داد: با توجه به احداث ۱۰۰ هزار واحد در استان، تاکنون ۸۰ درصد مشکل تأمین زمین برطرف شده‌است.

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح دهکده شهری و همچنین ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد در قالب مسکن روستایی ثبت و در مرحله واگذاری به متقاضیان است.

بیات منش بیان کرد: زمین ۱۵ هزار واحد طرح جوانی جمعیت در استان تأمین شده و امروز سه‌هزار واحد به متقاضیان واگذار خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: یک پنجم ثبت نامی‌های کشور در بحث طرح جوانی جمعیت، در استان خوزستان است که برای این موضوع باید ۲ هزار هکتار شناسایی شود.