شناسهٔ خبر: 161154 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آماده باش یگان حفاظت اراضی دولتی استان سیستان و بلوچستان در تعطیلات نوروز

حسینعلی کریمی معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از آماده‌باش کامل نیروهای یگان حفاظت اراضی استان در تعطیلات نوروزی به منظور پیشگیری و رفع تصرفات احتمالی در اراضی دولتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، حسینعلی کریمی معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: با توجه به اینکه تعطیلات عید نوروز فرصت مناسبی برای سودجویان و زمین خواران نسبت به تعرض و تصرف در اراضی ملی و دولتی و سوء استفاده از بیت المال است لذا یگان حفاظت اراضی استان سیستان و بلوچستان هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره‌کل به‌صورت شبانه‌روزی و مستمر با بهره‌گیری از تجربیات سنوات گذشته و در راستای مأموریت سازمانی و ذاتی خود، تمامی توان و ظرفیت موجود را در این راستا به کارگرفته است.  

وی با بیان اینکه مجموعه نیروهای یگان حفاظت اراضی ملی استان آموزش‌های لازم را در این زمینه دیده‌اند، گفت: این اداره‌کل با بهره‌گیری و استفاده از نیروهای انسانی هوشیار و آگاه، با ایمان و زبده، هیچ‌گونه اغماض در بحث زمین خواری برای افراد سودجو قائل نیست.  

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تأکید کرد: مبحث حفاظت از عرصه‌های دولتی تعطیلی ندارد و در طول سال به‌ویژه در ایام تعطیلات با جدیت انجام‌می‌شود.  

کریمی از عموم مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی ملی مراتب را فوراً از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ و یا تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اطلاع دهند.