شناسهٔ خبر: 161169 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به‌ریاست مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان؛

جلسه پیگیری پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن مهدیشهر برگزار شد

جلسه پیگیری پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان مهدیشهر جلسه پیگیری پرداخت تسهیلات بانک رفاه به متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهرستان مهدیشهر با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، در پی گلایه‌ها و شکایات مردم شهرستان مهدیشهر مبنی بر پرداخت نشدن تسهیلات نهضت ملی مسکن توسط بانک رفاه به متقاضیان، صبح امروز جلسه پیگیری پرداخت تسهیلات به‌ریاست حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان و با حضور نمایندگان استانداری، فرمانداری مهدیشهر، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و ریاست بانک رفاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دانیال صفایی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان به تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان مهدیشهر و روند پیشرفت فیزیکی آنها اشاره کرد.

سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با اشاره به تاکید مکرر رییس جمهور و وزارت راه و شهرسازی مبنی بر پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن، به تخلف بانک‌ها در صورت عمل‌نکردن به تعهدات خود در حوزه نهضت ملی مسکن اشاره کرد.

در ادامه این جلسه هریک از اعضای حاضر راهکارها و پیشنهادات خود را به‌منظور تسریع در پرداخت تسهیلات به متقاضیان با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها بیان کردند.