شناسهٔ خبر: 161171 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی؛

اراضی ملی در شهرستان سبزوار به مبلغ ۶ میلیارد ریال رفع تصرف شد

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی از خلع ید و رفع تصرف اراضی ملی به مساحت ۵۰ مترمربع بالغ بر ۶ میلیارد ریال در شهرستان سبزوار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان‌رضوی)، سرهنگ مجید علی نیا فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان‌رضوی گفت: در طی گشت زنی‌های نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن شهرستان سبزوار، مشاهده شد شخصی در اراضی ملی واقع در خیابان خیرآبادی در شهرستان سبزوار، به مساحت ۵۰ مترمربع که ارزش تقریبی آن مبلغ ۶ میلیارد ریال بوده است که اقدام به دیوار چینی نموده؛ که با آرای صادره از مراجع قضائی خلع ید و به اداره کل راه و شهرسازی بازگردانده شد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان‌رضوی همچنین به نقش مهم گزارش‌های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به‌صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به‌شدت برخورد می‌کند.

وی در پایان اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند.