شناسهٔ خبر: 161181 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر فرمانده انتظامی سمنان از مدیرکل راهداری استان

احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان سردار جلیل موقوفه ای فرمانده انتظامی استان سمنان در پیامی از زحمت و تلاش های مجاهدانه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در راستای کاهش تلفات جاده ای در سال ۱۴۰۲ تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جلیل موقوفه ای فرمانده انتظامی استان سمنان در پیامی از زحمت و تلاش های مجاهدانه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در راستای کاهش تلفات جاده ای در سال ۱۴۰۲ تقدیر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: 

بدون تردید رضایتمندی عمومی از بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان یکی از محور های توسعه اقتصادی و اجتماعی استان، حاصل همت تلاشگرانی است که در سخت‌ترین لحظات و شرایط با اهتمام خود، از هیچ کوششی فروگذار نبودند.
اینجانب ، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به مجموعه خدوم راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، از زحمات و تلاش های شبانه روزی جنابعالی و همکاران محترم آن اداره کل که با بهره گیری حداکثری از ظرفیت ها، امکانات و منابع انسانی در جریان خدمت رسانی به مسافرین و زائرین علی بن موسی الرضا (ع) و در جهت کاهش تلفات جاده ای در استان سمنان در سال ۱۴۰۲ و همچنین رفع نقاط حادثه خیز و... امسال اهتمام داشتید، قدردانی و تشکر به عمل آید.

از خداوند سبحان سلامتی و توفیق روزافزون به همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و میهن عزیز اسلامی را مسئلت می نمایم.